Happy.. So Happy I can explode! =D

Jag har inte varit så här glad på så frukansvärt länge! (Inom mit skolarbete) Jag har kommit till världens bästa pratikplats inom foto. Jag har under den lilla tiden jag varit hos Ottilia gått på en kurs inom media foto. Och jag fick igår vara med på mitt första uppdrag med henne på halmstad Arena och fota. Projektet var "tillväxt mässan". Man skulle då fota under olika sessioner som hände där, Ottilia fick ett fullspäckat schema som vi skulle följa och fota efter. Det vart en hel del! Men hon fick med det mesta och jag var lite till en hjälpande hand. Innan idag så gick jag in på deras hemsida och läste, så skulle jag kolla på fotografierna. DET ÄR 6 UTAV MINA TAGNA BILDER! Jag blev så glad, Åhhh! Jag vill verkligen gå framåt inom detta yrket. Jag tror på mig själv, jag kan, jag kan, jag kan! Om jag bara vill.. :) Tusen tack till Ottilia som gör detta till världens möjlighet. Jag är evigt tacksam!



Paint it is!
Ingen PS på denna, eftersom att jag inte kommit så långt :)

På onsdagen så kom jag in till stan för att träffa Ottilia, efter det så kom jag hem till henne och fick hjälpa till med att fota smycken, och då porträtt bild på både henne och mig, jag blev nöjd med bilderna.

Här finns en som blev tagen.


Hade roligt åt hennes superfina grimaser, men trotts allt så fick jag ut väldigt fina bilder på den här fantastiska tjejen!
hoppas att alla kommer ha en riktigt bra dag, för att det ska jag ha! =D
Mer bilder kommer :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag fyller 18
Dagar tills Mox meet