~ Lekte med min nya fina bebis! Altså min Kamera, systemkamera Canon :3 ~



Lilla vovvan fick stå ut med att jag fotade henne. Men hon skulle tvunget ha med sig bollen i munnen! Lite rolig bild fakiskt :)



Ännu en Smellie!


Dock inte behandlad och skriven på, men detta är min superfina lillebror! <3



Båda snorungarna :)


Sen kom jag med på en liiiten hörna!


Idag spenderar jag dagen med att tänka, fundera och veta vart man ska ta vägen faktiskt. Jag har fått sova ut ordentligt, för att det senaste dagarna har jag knappt kunna sova alls... Känns inte så bra för kroppen. Men jag äter fortfarande nyttigt och jag rör mig precis som vanligt. Dock inte ätit frukost ännu idag och vaknade upp med ont i halsen och febrig.... Under dagen ska jag nog gå runder och komma på en massa foto idéer, för att Chris kommer till mig under nästa vecka! Fotofreaks ;)
På onsdag har jag foto kurs inne i halmstad, det får vi se hur jag mår om jag ska in dit. Jag hoppas på att vara frisk!
Ha det :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag fyller 18
Dagar tills Mox meet