~ Walking in my winterwonderland ~

Åh vad glad jag är idag, mamma och jag ska PYNTA! :) Och jag måste dock göra klart min körkortsteori. Vilket jag inte riktigt gillar, men jag måste ju klara det :) Jag har läst 29 sidor idag! Och jag är rätt stolt över mig själv.

 Igår gick jag och funderade... Jag fyller snart 18 hela år!!! Det är helt sjukt.... Tänk vad 18 kan förändra mycket för en. Det finns ingen som bestämmer vad du ska göra, du står för dina egna handlingar, du är 18 år och klassas som vuxen. Antar att jag kommer få mycket mer ansvar på mig än vad jag redan har. Men det jag har fokus på nu är mitt körkort. Det är viktigt! Men jag är väldigt rädd för att jag inte ska klara det. Det är så j*vla mycket att tänka på ute i trafiken.

Annars så nu ska jag ta det lite lungt och vila upp huvudet och spela lite wow, ta in allt det jag läst. Ikväll så ska jag väll kolla när älskling har fått sitt spel, vilket jag hoppas kommer idag! Funderar även på om jag ska göra min blogg lite julig :))

Jag saknar Mimmi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag fyller 18
Dagar tills Mox meet