~ Okej, nu kom tummen loss... :) ~

Idag när jag vaknade är allting vitt och fint ute! Underbart fint :) Påminner mig om att det snart kommer vara jul. På onsdag nästa vecka så ska jag och mamma julpynta, vi börjar tidigt. Men inget blir nong tänt förens på fredag när jag och Kevin åker till hästveda. Ska träffa pappa och mina kusiner, och magkänlsan av att träffa pappa känns likadant. Men som tur är så följer Kevin med mig. Och skulle han behöva passa Jumjum eller något sådant denna helgen vet jag inte vad jag gör..... :(
Iallafall :) igår så kom André hit, och han har sovit hos oss i natt. Och ikväll ska vi nog ha lite partaj med honom och spela roliga spel med lite mer människor. Annars så ser dagen vit och fint ut och nu ska jag slänga i mig lite frukost för att göra dagen lite ljusare, och ja just det..... Hoppa lite på min pojkvän också.. :)



!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag fyller 18
Dagar tills Mox meet